Cheesecake

Cheesecake

maandag 27 mei 2013

Delen wel zo makkelijk....

'Karita..... heb je nog een lekker recept met....'
'Oh, dit is lekker. Heb je het recept voor me?'



Regelmatig krijg ik deze vragen. Whatsapp is altijd makkelijk. Maar ik kwam erachter dat ik erg druk was met het mailen/typen van lekkere recepten.  Ik dacht: Hoppa laten we niet moeilijk doen als het makkelijk kan, en zo werd deze blog geboren.

Vanaf nu wil ik jullie regelmatig mee laten kijken in mijn keuken en met mijn eetgewoonten.
Die zijn allicht voor de 1 bijzonder, en voor de ander herkenbaar.
Ik probeer zo gezond en tegelijk zo lekker mogelijk te koken.
Met zo min mogelijk koolhydraten (omdat ik en ook anderen met mij daar gevoelig op reageren), en tegelijk ook zo gezond mogelijk, omdat ik graag slank wil blijven.


Koken en bakken zijn één van mijn hobby's, en bijna elke dag is het weer een uitdaging om wat lekkers en gezond voor mezelf klaar te maken. Ik vind het heerlijk om recepten te verbouwen zodat ze nog net wat lekkerder, gezonder of afwisselender zijn....!
Het is mijn passie om zo puur en echt mogelijk te koken.....
Gewoon omdat het lekkerder is, maar ook veel beter is voor ons lichaam.
Gelukkig komt er steeds meer aandacht voor 'oer' koken.
Terug naar vroeger zonder alle gekke bewerkingen etc.

Ik zou zeggen: Proef, kook, bak en ervaar mee. Vergeet natuurlijk het niet met ons te delen....  je eigen aanpassingen, andere ideeën en je ervaringen.
Reacties en andere enthousiasme is altijd leuk.


Eten moet een feestje zijn! Het is een beloning na een dag hard werken.
Het is iets gezelligs als je samen bent met anderen.
Het is heerlijk om anderen te verwennen en blij te maken.
Het is een sport, om anderen te horen zeggen: Dit is lekker!


Kortom, eten, koken en bakken hoort toch wel tot mijn top 10 van de fijne dingen in het leven.... Ik hoop dat ik dat met deze blog jullie ook veel kookbakplezier te geven.


Eetsmakelijk

 

1 opmerking:

  1. Oh! Wat leuk zeg! Ik ga je volgen!
    (zie je vanavond denk ik bij A.L.)
    Groetjes,
    Helma

    (ja, ik heb ook een blog :-))

    BeantwoordenVerwijderen